Once was warrior

2008.03.27. 23:12













So this beauty is one of the remained hungarian MiG-15bis type (NATO code: Fagot) subsonic fighter planes. The hungarian air force has about 30-40 of this first generation soviet fighter jets: the first one flew to Hungary in 1951, the last ones were disarmed in 1971.

This one can be seen made out on a steel post near Dunaújváros (Hungary), beside the main road no. 6, at the entrance of a small civil airport. It is quite in a good condition, and the nice weather made me to take some pictures, and at home I could not resist to retouche the pole in two pics, in order to see "in flight" this nice little bastard. Excuse me for this little cheating.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazz, pedig azt hittem, hogy láttál ilyet repülni :-)
Az első lett sztem a legjobb, tiszta vietnam feeling :-)
nekem is az első a kedvencem, de nem vietnam, hanem észak-korea, pupák :D

rozsdas boko 2008.03.28. 08:39:52

Nagyon jo'! Tetszik. Ba'r ha ma'r retusa'lta'l, a futo'mu*veket behuzhattad volna. Csak jotanacs, akart lenni, nem kotozkode's.
> futo'mu*veket behuzhattad volna

:D
igen, adja magát, az ötlet, gondolkodtam is rajta, de annyira nem értek a PS-hez

igazából még egy mosolygós pilótafejet is akartam rakni a kabinablakba, de maradtam a kicsi, bár nem annyira látványos beavatkozásnál

de ha te meg tudod csinálni, hajrá, szedd le a képet, buheráld meg és küldd vissza nekem, szívesen kirakom
süti beállítások módosítása