Window

2008.05.07. 15:27

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

had kérjek egy kis háttérinfót: lécci mond meg mi az ott a középpontban. egyszerűen nemtudok rájönni pedig sokat néztem már ezt a képet de nemjövök rá:)
a honvéd kórház központi keresztaulájában egy üvegtéglákból kirakott ablak magasan a tető alatt valahol, az árnyékot meg a tető rácsán besütő nap veti rá

nem volt egyébként egszerű lefotózni, kb 3 emberrel kellett beszélni (biztonsági őr, portás, meg végül vmi osztályvezető nő), hogy engedélyezzék a privát célú képkészítést, de végül megdumáltam őket és engedtek fotózni :)
hogy mit meg nem tesz az ember néha egy-egy képért... :)
nem egyszerű, de rutinná válhat, általában (kevés kivétellel) némi empatikus beszélgetéssel rádumálhatók az emberek, hogy fotózhass az ő birodalmukban (plázákban és kemény szekusokkal persze más a helyzet, de én olyan helyeken nem is szívesen fotózok)

nemsokára rakok fel egy rozsdakupac Opelről egy kisebb sorozatot, ahhoz is félórát beszélgettem egy kedves nénivel, aki elmondta hogy a fia vette a kocsit alkatrésznek, azóta áll az udvaron, eszi a rozsda, nő a fa a hátsó szélvédőn :)
köszi az infót. soha nemjöttem volna rá. engem egyszer a milleráis parkból küldtek ki mert fotóztam, azt mondták magánterület...
nem ítélnék elhamarkodottan, de a honlapjukból az derül ki, hogy a millenárison jogod van fotózni, merthogy a terület - igaz hogy egy nonprofit kft-n keresztül - a Magyar Állam tulajdona, az meg minden csak nem magántulajdon

szóval legközelebb ne hagyd magad, kérdezd meg, hogy ugyan már kié a terület?!

(millenaris.hu - rólunk szekció)
nem hagytam magam :) csak egy nagyobb társasággal voltunk ahol voltak gyerekek is és nemakartunk balhét.
süti beállítások módosítása