The Colbert Bridge at night

2008.10.11. 10:17

More >>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

De én ezt most komolyan nem értem. Ha már egyszer lehetőséged volt innen képet készíteni, akkor miért nem látunk még több, még jobb képeket??? És ezt most vedd kritikának.
nak megtudnád mondani hogy a pilonok szervíz részére mindenki felmehet vagy csak olyan profik mint Te? csak most jutott eszembe hogy következő héten van utoljára kivilágítva, mindenképpen megszeretném örökíteni. köszi gabóóó
hát egyszeri, valószínűleg vissza nem térő alkalom volt és csak a jó ismeretségnek köszönhetően jutottam fel többedmagammal

tudtommal nem lesz megnyitva soha a nagy (de még a kisebb) közönség előtt (sem)

én a magam részéről ezt sajnálom és nem is igazán értem miért nem gondoltak erre, de azt mondta a mérnök srác aki felvitt, hogy szűk nagyon a pilonláb, nem lehet benne komolyabb emberforgalmat lebonyolítani
éreztem hogy ezt fogod válaszolni.
de köszönöm a válaszod:)
akkor marad az alulról oldalról való fotózás :( de az is szép látvány, (legalábbis te szép képeket csináltál róla). gabó
elmentem ide fotózni. baromi rossz volt úgy fotózni hogy nálad is láttam már elképesztően jó képeket, és nekem baromira nemsikerült olyan jókat készítenem. túl jók lettek a tieid. az enyémek kevésbé.
süti beállítások módosítása